Zindywidualizowane ubrania – nadruki na odzież, które zachwycają jakością

Z nadrukami na odzież spotykamy się bez przerwy. Spersonalizowane typy takich ubrań na ogromną skalę wykorzystują przedsiębiorstwa. Właściwie wykonane nadruki pozytywnie wpływają na prestiż firmy oraz pozwalają na skuteczniejszy podział obowiązków między pracownikami.

Sitodruk Kraków – czym powinien charakteryzować się dobrze wykonany nadruk firmowy?

  1. świetne oddanie kolorów

Gołym okiem można rozpoznać nadruki, które nie zostały wykonane w pełni profesjonalnie. W takiej sytuacji przeważnie logo, napisy lub inne grafiki mają nieatrakcyjną, spłowiałą barwę. Oczywiście, czasem ten efekt może być pożądany i wtedy nie jest to ani błąd, ani rezultat nieprawidłowego wykonania usługi. Jeśli jednak projekt zakładał żywe, intensywne barwy, a koszulki z firmowym nadrukiem wyglądają smutno i nieatrakcyjnie, firma odpowiedzialna za to zadanie nie zrealizowała zaleceń klienta. Profesjonalni usługodawcy wiedzą, jak dobrać metodę, żeby efekt  wyglądał dokładnie tak, jak oczekiwał klient.

  1. słabe oddanie detali

Czasem oczekujemy, że przedstawiony na nadruku przedmiot będzie lekko rozmyty, bo taka jest nasza wizja produktu. Problem pojawia się, gdy nadruki firmowe na koszulce miały dokładnie przedstawiać logo, nazwę firmy lub inną grafikę, a w rzeczywistości wyglądają jedynie jak marne kopie pierwotnego projektu.

  1. atrakcyjny wygląd mimo prania

Koszulki z własnym firmowym nadrukiem powinny przez długi czas wyglądać atrakcyjnie. Nadruk firmowy wykonany w przestarzałej technologii po kilku praniach nie będzie już ozdabiał odzieży, tylko zacznie ją szpecić. Odzież, która wygląda w ten sposób, nie będzie reprezentować marki w należyty sposób. Koszulki z nadrukiem, oferowane w sklepie BHP KQS z Krakowa, wykonane są z pomocą nowoczesnych metod. Dzięki temu klienci przez dłuższy czas mogą cieszyć się atrakcyjnie wyglądającą odzieżą pracowniczą i gadżetami reklamowymi.

 

Dlaczego nadruki na odzież są tak popularne?

 

Fani odzieży z nadrukiem najbardziej doceniają to, że brak tu jakichkolwiek ograniczeń. Firma może więc samodzielnie zdecydować o tym, jak będzie prezentował się nadruk. Taki spersonalizowany przekaz może być np. skutecznym narzędziem marketingowym. Na popularność rozwiązania wpływa również jego uniwersalność. Sprawdzą się m.in. podczas takich wydarzeń, jak targi czy konferencje, wzmacniając rozpoznawalność naszej marki. Współczesne firmy pozwalają klientowi wybierać z kilku dostępnych technologii nanoszenia nadruku, dzięki czemu finalny produkt jest jeszcze lepiej dopasowany do jego potrzeb.



Dodaj komentarz